Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Östersund - Arsenal

328 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Peter Östman
Bild för Peter Östman

Biljett säkrad--- kör bil t/r från Sundsvall(Matfors)-Östersund den 15/2, finns plats över i bilen...

Maila: larspeter.ostman@gmail.com vid intresse..

Rickard Paby
Bild för Rickard Paby

Om det är någon som mot förmodan har fått biljett men får förhinder så köper jag gätna den

Arsen Al
Bild för Arsen Al

Fick Arsenal Sweden inga biljetter alls? :( 

Pelle
Bild för Pelle
Arsen Al wrote:

Fick Arsenal Sweden inga biljetter alls? :( 

Jodå, de som fick biljetter har fått mail om det.

själv tillhörde jag de som hade tur så biljett e betald... :)

If it's too strong, then you're too weak!

Jocke Lander
Bild för Jocke Lander

Vi håller på och mejlar de som fick i "första omgången" och tar in betalningar. Det kan komma fler biljetter och det kan så att de som fick tackar nej, så har ni sökt så kommer det mejl om ni får chansen att köpa.

Jepson
Bild för Jepson
Pelle wrote:
Arsen Al wrote:

Fick Arsenal Sweden inga biljetter alls? :( 

Jodå, de som fick biljetter har fått mail om det.

själv tillhörde jag de som hade tur så biljett e betald... :)

Ok, så allt är klart då. Kan det inte komma ut en uppdaterad nyhet om det så man slipper vänta och kan återgå till att planera in arbete de dagarna som ligger låsta för eventuell match.

Jonas Westerlund
Bild för Jonas Westerlund

En fråga. Hur många biljetter vart vi tilldelad av Arsenal? Kan någon av dom styrande svara på det?

Mårten
Bild för Mårten

Om någon som fått biljett har svårt att hita boande kan jag rekomendera Östersunds Camping. De har rum till hyffsade priser och ligger bara 3km från centrum. Jag tänkte nog åka dit och bo i husbil :)

Från Gävle och håller självklart på Arsenal! Ledare i Gefle IF F2011

Jepson
Bild för Jepson

Verkar ha flygit under radarn. man tycker att samtliga borde fått en mer öppen information när allt var klart, vilket jag antar att det är(?). Men uppenbarligen har den dykt upp under biljettöversikt nu och var 98 biljetter tilldelade...  (https://www.arsenal.se/biljettoversikt) Att skicka info till alla som fick biljetter är väl viktigast för snabb hantering av betalning med mera, men lika viktigt är det med info till de som inte fått några och går och väntar på svar... Hoppas på mer tydlighet i informationsflödet ifall det blir mer sådana här högintressanta matcher på "hemmaplan". 

pågår fortfarande tilldelning kan ju denna info också vara trevlig att få reda på.  

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jepson wrote:

Verkar ha flygit under radarn. man tycker att samtliga borde fått en mer öppen information när allt var klart, vilket jag antar att det är(?). Men uppenbarligen har den dykt upp under biljettöversikt nu och var 98 biljetter tilldelade...  (https://www.arsenal.se/biljettoversikt) Att skicka info till alla som fick biljetter är väl viktigast för snabb hantering av betalning med mera, men lika viktigt är det med info till de som inte fått några och går och väntar på svar... Hoppas på mer tydlighet i informationsflödet ifall det blir mer sådana här högintressanta matcher på "hemmaplan". 

pågår fortfarande tilldelning kan ju denna info också vara trevlig att få reda på.  

Det tar en stund att göra tilldelningen och Lander sitter fortfarande och håller på med den och 98 är inte slutsiffran - det står tex i nuläget 100 tilldelade om du tittar på biljettsidan, den siffran uppdateras allt eftersom.

Sekreterare Arsenal Sweden

Jepson
Bild för Jepson
Lars Lundstedt wrote:
Jepson wrote:

Verkar ha flygit under radarn. man tycker att samtliga borde fått en mer öppen information när allt var klart, vilket jag antar att det är(?). Men uppenbarligen har den dykt upp under biljettöversikt nu och var 98 biljetter tilldelade...  (https://www.arsenal.se/biljettoversikt) Att skicka info till alla som fick biljetter är väl viktigast för snabb hantering av betalning med mera, men lika viktigt är det med info till de som inte fått några och går och väntar på svar... Hoppas på mer tydlighet i informationsflödet ifall det blir mer sådana här högintressanta matcher på "hemmaplan". 

pågår fortfarande tilldelning kan ju denna info också vara trevlig att få reda på.  

Det tar en stund att göra tilldelningen och Lander sitter fortfarande och håller på med den och 98 är inte slutsiffran - det står tex i nuläget 100 tilldelade om du tittar på biljettsidan, den siffran uppdateras allt eftersom.

Gott mos, då pågår det fortfarande. Helt ok att gå ut med info kanske? Men ni vet kanske hur många biljetter ni fått? 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jepson wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Jepson wrote:

Verkar ha flygit under radarn. man tycker att samtliga borde fått en mer öppen information när allt var klart, vilket jag antar att det är(?). Men uppenbarligen har den dykt upp under biljettöversikt nu och var 98 biljetter tilldelade...  (https://www.arsenal.se/biljettoversikt) Att skicka info till alla som fick biljetter är väl viktigast för snabb hantering av betalning med mera, men lika viktigt är det med info till de som inte fått några och går och väntar på svar... Hoppas på mer tydlighet i informationsflödet ifall det blir mer sådana här högintressanta matcher på "hemmaplan". 

pågår fortfarande tilldelning kan ju denna info också vara trevlig att få reda på.  

Det tar en stund att göra tilldelningen och Lander sitter fortfarande och håller på med den och 98 är inte slutsiffran - det står tex i nuläget 100 tilldelade om du tittar på biljettsidan, den siffran uppdateras allt eftersom.

Gott mos, då pågår det fortfarande. Helt ok att gå ut med info kanske? Men ni vet kanske hur många biljetter ni fått? 

Vi har fått ett antal biljetter, men jag vet inte det exakta antalet så lika bra att jag inte säger något alls. Vill inte ringa och störa Lander nu, bättre att låta honom jobba på med tilldelningen.

Sekreterare Arsenal Sweden

Jocke Lander
Bild för Jocke Lander
Jepson
Bild för Jepson
Jocke Lander wrote:

Aktuell info om Östersund finns här - https://www.arsenal.se/nyheter/2018/01/34334-biljettinfo-ostersund

Tack! Tumme upp.

Mårten
Bild för Mårten

Ska vi försöka samlas någonstans innan matchen i Östersund? 

Från Gävle och håller självklart på Arsenal! Ledare i Gefle IF F2011

Jocke Lander
Bild för Jocke Lander
moreten wrote:

Ska vi försöka samlas någonstans innan matchen i Östersund? 

Yes, vi har bokat upp en pub både ons och tors med förlängd öppettid och bra pris på mat och öl.
Info om detta kommer senare i veckan.

Mårten
Bild för Mårten
Jocke Lander wrote:
moreten wrote:

Ska vi försöka samlas någonstans innan matchen i Östersund? 

Yes, vi har bokat upp en pub både ons och tors med förlängd öppettid och bra pris på mat och öl.
Info om detta kommer senare i veckan.

 

Härligt! Låter kanon det!

Från Gävle och håller självklart på Arsenal! Ledare i Gefle IF F2011

Martin Kp Eklund
Bild för Martin Kp Eklund

Hej!

Har inte lyckats få biljett till matchen i Östersund men har ett hotellrum (för 3-4 pers) på Scandic Syd. Säljer gärna det!

Intresserade hör av sig till:

dfs.sara.eklund@gmail.com

Fredrik Hoflund
Bild för Fredrik Hoflund

Detta tycker jag är väldigt intressant... Hur kan detta fungera om ”klubben” fick alla biljetter till kortsidan? Myfootball.com säljer biljetter till borta sektionen för 3495kr!!

Peter Östman
Bild för Peter Östman

Väderutsikter Östersund 15/2: https://www.klart.se/se/j%C3%A4mtlands-l%C3%A4n/v%C3%A4der-%C3%B6stersund/

-8 till -12  men som vi vet ändras prognoser ganska mycket...

 

Anton Wester
Bild för Anton Wester

Nån som åker upp från Värmland?

Mackan
Bild för Mackan
Peter Östman wrote:

Väderutsikter Östersund 15/2: https://www.klart.se/se/j%C3%A4mtlands-l%C3%A4n/v%C3%A4der-%C3%B6stersund/

-8 till -12  men som vi vet ändras prognoser ganska mycket...

 

Dock en rimlig prognos baserat på hur vintern varit hittills, det har legat däromkring i stort sett hela vintern med några få avvikelser till det kallare eller till det varmare :).

Twitter: @mackan_carlsson

 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Fredrik Hoflund wrote:

Detta tycker jag är väldigt intressant... Hur kan detta fungera om ”klubben” fick alla biljetter till kortsidan? Myfootball.com säljer biljetter till borta sektionen för 3495kr!!

Den typen av biljettsajter köper biljetter av privatpersoner som har köpt biljetterna genom (i det här fallet) Arsenal.

Sekreterare Arsenal Sweden

RWHP
Bild för RWHP
Jocke Lander wrote:
moreten wrote:

Ska vi försöka samlas någonstans innan matchen i Östersund? 

Yes, vi har bokat upp en pub både ons och tors med förlängd öppettid och bra pris på mat och öl.
Info om detta kommer senare i veckan.

Får man fråga vilken? :) Fan va kul det hade varit att komma hem till Öset och se denna match!

King Henry #14

Mintz
Bild för Mintz

Hej!

Tänkte kolla om någon som ska på matchen östersund - arsenal ska bo på Frösö Camping & Stugby? Finns det möjlighet att kanske dela taxi eller om någon kör bil till matchen/någon pub innan och det i så fall kanske finns en plats ledig i bilen?!

Mvh Micke  

Mårten
Bild för Mårten
Mintz wrote:

Hej!

Tänkte kolla om någon som ska på matchen östersund - arsenal ska bo på Frösö Camping & Stugby? Finns det möjlighet att kanske dela taxi eller om någon kör bil till matchen/någon pub innan och det i så fall kanske finns en plats ledig i bilen?!

Mvh Micke  

Jag ska bo på Östersunds Camping den ska tydligen ligga lite närmare centrum.

Från Gävle och håller självklart på Arsenal! Ledare i Gefle IF F2011

Martin Kp Eklund
Bild för Martin Kp Eklund

Rummet finns fortfarande kvar... Hör av dig om du saknar boende!

Scandic Syd (3-4 pers)

dfs.sara.eklund@gmail.com

Anton Wester
Bild för Anton Wester
Patric Johansson wrote:

Jag lyckades boka ett hotellrum i Östersund 15/2. Tänkte åka upp från Värmland. 

Bara att hoppas att man får tag på biljett också. 

Om du vill ha resesällskap upp och om du har fått biljett så är det bara att hojta till. Betalar självklart för bensin, kan även bjuda på mat och öl :) 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Anton Wester wrote:
Patric Johansson wrote:

Jag lyckades boka ett hotellrum i Östersund 15/2. Tänkte åka upp från Värmland. 

Bara att hoppas att man får tag på biljett också. 

Om du vill ha resesällskap upp och om du har fått biljett så är det bara att hojta till. Betalar självklart för bensin, kan även bjuda på mat och öl :) 

 

Hej. Jag har stött på patrull (chefer) så jag kommer inte loss från jobbet. Vi får tydligen besök med lite prominenta gäster som jag måste ta hand om. Så det blir ingen resa norrut. 

Men som plåster på såren så bjuder chefen på resa till London istället jag får se en match där istället

Supporter sedan 1983! 

Anton Wester
Bild för Anton Wester
Patric Johansson wrote:
Anton Wester wrote:
Patric Johansson wrote:

Jag lyckades boka ett hotellrum i Östersund 15/2. Tänkte åka upp från Värmland. 

Bara att hoppas att man får tag på biljett också. 

Om du vill ha resesällskap upp och om du har fått biljett så är det bara att hojta till. Betalar självklart för bensin, kan även bjuda på mat och öl :) 

 

Hej. Jag har stött på patrull (chefer) så jag kommer inte loss från jobbet. Vi får tydligen besök med lite prominenta gäster som jag måste ta hand om. Så det blir ingen resa norrut. 

Men som plåster på såren så bjuder chefen på resa till London istället jag får se en match där istället

Okej synd! Men bra att det ordnade sig ändå!

Sidor