Medlemmar: 8836 st.
Visa menyn

Chelsea-Arsenal Lördag 13.30

523 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Sral
Bild för Sral
Jajo67 wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:

Absolut att han har. Eller de som spelar mest i alla fall. Costa och Hazard har ju också hittat tillbaka. Likaså Matic. Sen har ju Fabregas bara fått en mindre och mindre roll. Conte har gjort ett makalöst jobb med Chelsea, och bitarna föll ju på plats efter förlusten mot oss. Jättebra manager. 

Men bara för att Conte är grym behöver väl inte det betyda att Wenger är helt kass? Det finns nyanser.

Vad sägs om ryktet att vi ska vara i "advanced talks" med Allegri? Skulle han vara en bra efterträdare?

Nej att Conte gör ett kanonjobb första året i PL betyder inte att Wenger är helt kass.

Trots att jag tjatat om Wengerbytet i snart 7 år så TROR jag att jag aldrig kallat honom helt kass heller. Nu kan jag ge mig ut på djupt vatten men det TROR jag inte. Jag har ofta kritiserat honom hårt som matchcoach men som helhet har jag inte kallat honom helkass.
Jag är ingen Wengerhatare, jag ville bara att bytet skulle skett för 7år sedan.

Någonstans finns det ju ändå en sanning om Wengers nuvarande kunskaper när motståndarfansen år efter år (t.o.m idag) sjunger ramsan "Vi vill att Wenger stannar" som ett hån mot hela vår klubb och dess uteblivna ligatitlar.... 

Jag är grymt tacksam för allt han har gjort för klubben, MEN bara för att man gjort ett enormt bra jobb FÖRR i tiden så har man inte rätt att bestämma när man själv ska kliva av. Det borde styrelsen ordnat för länge sedan när de uteblivna resultaten/framstegen kom på löpande band. 

Kortfattat, jag har väldigt mkt respekt för det Wenger har gjort, men jag har 0 respekt för ledningen som gett han för mkt förtroende såhär länge.

 

Det är väl där den springande punkten är då. Jag är nämligen helt övertygad om att få, knappt någon, hade gjort det så bra som Wenger gjorde under de där magra åren. Project youth lyckades inte vinna något, men vi tog oss igenom en massa skulder samtidigt som Chelsea och Citu kunde satsa. Klart att Wenger skulle få chansen att vinna titlar när vi äntligen kunde köpa världsklaspelare då, och den där FA-cupen 2014 samt en oerhört stark andra hälft av 2014-15 gjorde att det fanns riktigt fog för optimism. Däremot den här och förra säsongen, trots att vi faktiskt slutade tvåa, det är misslyckanden IMHO. Och egentligen är det ingen skam att förlora borta mot Chelsea, men en sådan match som Watford hemma eller att vara så dåliga så många första halvlekar hittills...där har vi misslyckandena. 

Men det här att ingen gjort det bättre än Wenger är ju bara spekulationer - då kan man ju lika gärna säga att om vi bytt då hade den coachen gjort det bättre då och nu levererat år efter år - precis lika svårt att argumentera emot eftersom vi inte vet vad som hänt.

Det känns mer som att Wenger är kvar för saker han uppnåde fram till 2004 än vad han uppnått sen dess och att Kroenke är nöjd så länge det ekonomiska resultatet är bra - för han bryr sig inte ett dugg om det sportsliga så länge ekonomin är ok. Våra säsonger ser i princip likadana ut år efter år - är det överhuvudtaget någon som tror att det är en slump ?

Vi behöver utveckla oss och jag tycker vi borde tagit det steget för flera år sedan. Nya idéer, nytt blod så får man ta det som det kommer för jag tycker ärligt att det dödar intresset för Arsenal - iaf mitt - när det ser ut som det gör år efter år, det är så förutsägbart.

Det betyder ju inte att man inte uppskattar det Wenger gjort framförallt de första 10-12 åren bara för att man vill se en förändring.

Ja, klart att det är spekulationer? Österman hade en åsikt eller tanke där, jag en annan. Gott så. Är det ett måste att argumentera emot ditt eller datt? Varför? 

Säger inte att alla som vill byta ut Wenger inte uppskattar vad han har gjort. Jag har ju t om själv upprepade gånger skrivit att han borde sluta nu. Det jag skrev är att åsikterna om när han borde sluta eller ha slutat går isär. Jag tycker i sommar är rätt tidpunkt, andra gör inte det. 

Sen finns det andra som öser skit över Wenger, och det tycker jag är respektlöst mot såväl klubben, Wenger och resten av fansen. Det är bara dåligt. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Förstår dock inte varför vi inte har en Director of Football. Det hade gynnat ledningen, Wenger, laget.. Ja alla i klubben egentligen. Vi hade sluppit en situation där all fotbollskompetens försvinner när tränaren lämnar. Vi hade kunnat jobba efter en tydlig strategi och röd tråd oberoende vem som sitter på tränarposten. Framgång är oftast synonymt med en professionell och fungerande ledning.

George Adams
Bild för George Adams
Kaiser Özil wrote:

Förstår dock inte varför vi inte har en Director of Football. Det hade gynnat ledningen, Wenger, laget.. Ja alla i klubben egentligen. Vi hade sluppit en situation där all fotbollskompetens försvinner när tränaren lämnar. Vi hade kunnat jobba efter en tydlig strategi och röd tråd oberoende vem som sitter på tränarposten. Framgång är oftast synonymt med en professionell och fungerande ledning.

Helt enig och en av de största missarna i moderna Arsenal. Vi hade en av de bästa, han kuppades väck och nu har vi bara en som styr allt de sportsliga, som dessutom är Coach och manager. Illa!

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Mickys wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Pelle wrote:
Jimmy Österman wrote:

Chelseaspelarnas placering på plan känns precis lika exakta som under bayerns stortid.

Det finns fan alltid en gubbe att passa när det blir lite stressigt för backarna.

Inte konstigt att Kanté e på rätt plats, hans plats e ju över exakt hela banan. ;)

Det är den moderna fria rollen ! Plats "rätt" står det på taktiktavlan... :D

Sjukt egentligen. Kanté var överallt, ungefär som Coq också brukar vara. Ändå milsvid skillnad på dem.

hur f...n blev Kante så bra? Han var väl inte så dominant i franska ligan? Då borde han inte hamnat i Leicester. Nu är han väl med god marginal ligans bästa dm?

I Kante snackar vi Vieira och Makelele nivå!

AFC

Glenn
Bild för Glenn

Sral: du brukar skriva på en bra nivå även om du har fel i det mesta! :-) Du brukar inte hålla till i tråden för att provocera.

idag drog du ner diskussionen på låg nivå. Vet ej om jag kallade dig eller ditt beteende för en 5-årings i stridens hetta men det blev bara löjligt med flertalet inlägg. Men ber om ursäkt om jag kallade dig dumma saker. Brukar sällan kalla folk det direkt utan mer beteendet men idag minns jag ej vad jag skrev. 

COYG

Glenn
Bild för Glenn
SuperJackie wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Pelle wrote:
Jimmy Österman wrote:

Chelseaspelarnas placering på plan känns precis lika exakta som under bayerns stortid.

Det finns fan alltid en gubbe att passa när det blir lite stressigt för backarna.

Inte konstigt att Kanté e på rätt plats, hans plats e ju över exakt hela banan. ;)

Det är den moderna fria rollen ! Plats "rätt" står det på taktiktavlan... :D

Sjukt egentligen. Kanté var överallt, ungefär som Coq också brukar vara. Ändå milsvid skillnad på dem.

hur f...n blev Kante så bra? Han var väl inte så dominant i franska ligan? Då borde han inte hamnat i Leicester. Nu är han väl med god marginal ligans bästa dm?

I Kante snackar vi Vieira och Makelele nivå!

visst påminner han mer om Makelele än Viera? I den lilla kroppen finns så mkt bra. Synd att vi inte hostade upp lite mer pengar och fick honom istället för Mr rött kort

COYG

Dosa
Bild för Dosa
Pelle wrote:
Jimmy Österman wrote:

http://www.expressen.se/sport/kronikorer/noa-bachner/noa-bachner-varfor-...

Väldigt bra skrivet.

Man skall komma ihåg att Noa e en spurssupporter som älskar att kasta skit på Arsenal så inte mycket att bry sig om vad den fjanten skriver, även om han har några poäng.

newcastle supporter är han! Han gillar dock tränaren hos spurs.

han var skribent för Newcastle svenska fans sida tidigare

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:

Sral: du brukar skriva på en bra nivå även om du har fel i det mesta! :-) Du brukar inte hålla till i tråden för att provocera.

idag drog du ner diskussionen på låg nivå. Vet ej om jag kallade dig eller ditt beteende för en 5-årings i stridens hetta men det blev bara löjligt med flertalet inlägg. Men ber om ursäkt om jag kallade dig dumma saker. Brukar sällan kalla folk det direkt utan mer beteendet men idag minns jag ej vad jag skrev. 

 

Fast på vilket sätt var det lågt? Det känns mest som att du blev sur för att någon (minns faktiskt inte vem, men det var inte jag) kallade dig Chelsea-supporter och därför gav du dig på mig när jag ironiserade över domaren. Eller var det om Bould? I alla fall, vad jag minns gick jag inte på person, men det gjorde du. Apropå låg nivå. 

Sral
Bild för Sral
George Adams wrote:
Sral wrote:

Absolut att han har. Eller de som spelar mest i alla fall. Costa och Hazard har ju också hittat tillbaka. Likaså Matic. Sen har ju Fabregas bara fått en mindre och mindre roll. Conte har gjort ett makalöst jobb med Chelsea, och bitarna föll ju på plats efter förlusten mot oss. Jättebra manager. 

Men bara för att Conte är grym behöver väl inte det betyda att Wenger är helt kass? Det finns nyanser.

Vad sägs om ryktet att vi ska vara i "advanced talks" med Allegri? Skulle han vara en bra efterträdare?

"Fast jag menar ju att Conte värvade tillbaka en totalt genomrutten mittback som floppade totalt i psg. (då menar jag inte alla troféer utan sina egna insatser) Conte har ju lyft honom igen. När han köptes tillbaka va han verkligen inte stjärnspelare på plan.

Men skit samma. Tycker fortfarande att Conte har lyft samtliga spelare i årets Chelsea."

God kväll på er, alla "bråkstakar" ;-)

Gällande Conte och hans lagbygge. Han har lyckats med det som kanske mest kännetecknar en bra tränare/manager allra bäst. Att få ut det bästa av sin trupp, Individuellt och lagmässigt. Det gjorde Wenger också under många år, men har sedan , enl mig mer och mer tappat just detta, (som i första hälften av  AW`s Arsenal tid, kanske var ett av hans  främsta signum)

Conte är dessutom en lite udda fågel, då han med Juventusistisk disciplin och kollektivism har präntat in detta spel och förhållningssätt i de fd starkt bortskämda pojkarna från Fullham Road. 

Med detta i minne så Sral, för att svara på din sista streckrad. JA Allegri skulle kunna vara en bra ersättare. Han har ju också lite Juventus i sig. MEN saknar lite av det som Conte, erfarenhet från att själv spela i ett av världens bästa och inte minst genom åren bäst organiserade och disciplinerade klubblag, Juve. Som spelare höll han ju mest till i lite mindre framgångsrika klubbar och hans tränarkarriärr sköt väl fart ordentligt först i Milan, som då kanske inte längre hade samma styrka i organisation och kollektiv styrka som ju alltid varit Juves främsta kännetecken, och som pre Allegri även fanns i Milan.

Det slår en lite att två av världens just nu vassaste manager var ganska lika varandra som spelare. Hårt jobbande mittfältare och typiska lagspelare, och med klara Italienska influenser gällande sitt spel.

Cannevaro, Gattuso eller Ambrosini kanske kunde va något ;-)

Tycker han verkar klart intressant. Visst har han i Juventus gått till ett dukat bord som Conte gav honom, men Allegri har alltså vunnit ligan med Milan och Juve samt gått till CL-final med de sistnämnda. Läste på lite om vilken stil han anses ha, och den beskrivs som defensivt organiserad men också frihet framåt. Visst är det bara något man läst, och man vet inte hur mycost av dagens Juve som är Contes, respektive Allegris förtjänst, men visst låter det intressant! För min del ser jag gärna att en frihet offensivt finns kvar, det finns i vår DNA som klubb nu, men det måste gå att organisera försvaret mycket bättre än vad vi gör nu. Vi har liksom bra spelare i backlinjen, men på planen hamnar de gång på gång i situationer som är panikartade...

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:

Sral: du brukar skriva på en bra nivå även om du har fel i det mesta! :-) Du brukar inte hålla till i tråden för att provocera.

idag drog du ner diskussionen på låg nivå. Vet ej om jag kallade dig eller ditt beteende för en 5-årings i stridens hetta men det blev bara löjligt med flertalet inlägg. Men ber om ursäkt om jag kallade dig dumma saker. Brukar sällan kalla folk det direkt utan mer beteendet men idag minns jag ej vad jag skrev. 

 

Fast på vilket sätt var det lågt? Det känns mest som att du blev sur för att någon (minns faktiskt inte vem, men det var inte jag) kallade dig Chelsea-supporter och därför gav du dig på mig när jag ironiserade över domaren. Eller var det om Bould? I alla fall, vad jag minns gick jag inte på person, men det gjorde du. Apropå låg nivå. 

chelseasupporter var senare.

vi hade en bra diskussion om ett-noll målet och då slängde du in kommentarer som jaså där blåser du av domaren när 2 st hade nickat ihop... och sen var det något mer men skitsamma. Jag erbjöd dig en ursäkt, kan du inte ta emot den så är det din förlust

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Fy fan 2 år till med Wenger. Jag orkar fan inte. Hur kan han erbjudas kontrakt innan någon vet hur denna säsong slutar ens. Om vi förlorar resten och slutar 12:a. Ska han ändå premieras med ett nytt 2-års kontrakt. Var finns vinnarmentaliteten och hungern att vinna titlar i klubben? Verkar komma långt ner på listan över prioriteringar iaf. Bara hoppas Wenger håller vad han alltid säger och sätter klubben först, dvs avgår efter säsongen

COYG

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Sral: du brukar skriva på en bra nivå även om du har fel i det mesta! :-) Du brukar inte hålla till i tråden för att provocera.

idag drog du ner diskussionen på låg nivå. Vet ej om jag kallade dig eller ditt beteende för en 5-årings i stridens hetta men det blev bara löjligt med flertalet inlägg. Men ber om ursäkt om jag kallade dig dumma saker. Brukar sällan kalla folk det direkt utan mer beteendet men idag minns jag ej vad jag skrev. 

 

Fast på vilket sätt var det lågt? Det känns mest som att du blev sur för att någon (minns faktiskt inte vem, men det var inte jag) kallade dig Chelsea-supporter och därför gav du dig på mig när jag ironiserade över domaren. Eller var det om Bould? I alla fall, vad jag minns gick jag inte på person, men det gjorde du. Apropå låg nivå. 

chelseasupporter var senare.

vi hade en bra diskussion om ett-noll målet och då slängde du in kommentarer som jaså där blåser du av domaren när 2 st hade nickat ihop... och sen var det något mer men skitsamma. Jag erbjöd dig en ursäkt, kan du inte ta emot den så är det din förlust

Okej, ursäkten accepterad. Men som sagt, det där var ju en kommentar om domaren, ungefär som när en publik ironiskt applåderar domslut. Klart jag fattade att han blåste av i den situationen, men tycker även han hade gjort det vid målet. Det andra var väl att jag påpekade att Bould faktiskt tränade idag. Försökte ha glimten i ögat där, men jag ser ingenstans där jag kallade dig något alls, så jag blev ganska förvånad när du blev sur på mig. Kändes som att det kom från ingenstans. 

Sral
Bild för Sral

Det känns som att vi borde starta en tråd och reda ut det där med nivån, för jag fattar inte riktigt den. Känns som att alla har olika spelregler? Jag är noga med att inte gå på person, har hänt att jag t ex sa att Kenny slogs mot väderkvarnar, vilket kan tolkas annorlunda om man inte har läst eller känner till Don Quijote, men annars säger jag mest vad jag tycker. Tydligen är det att provocera? Jag fattar inte riktigt var ribban ligger för att vara ärlig. Vissa får slänga ur sig precis vad som helst, att någon ligger med djur eller är en idiot, andra får inte ens säga vad de tycker om Wenger eller Klopp?

Pelle
Bild för Pelle

Sral, igår lät sig de flesta provoceras och höll en låg nivå.

Jag är tyvärr långt ifrån felfri och är en besserwisser, det är något jag inte m-rker av i diskussioner men om jag i efterhand läser igenom en tråd ser jag hur det kan tolkas...

Jagnhar som del av min personliga utveckling gått en hel del till psykolog och det jag har lärt mig, i trorin då jag inte lyckas praktisera det alltid, är att när någon påpekar mina fel inte gå i försvar utan istället försöka läsa om vad jag skriver och se helheten. Självklart har jag "ursäkter" varför jag skrev si eller så, men jag märker att jag var nere i lådan och inte skrev de inlägg jag e som mest stolt över.

Sral, strunta i att leta vem som började, sådant är ofta en "känsla" då man tolkar in olika betydelser, eller att detbfaltoskt var någon annan spm började, och istället försök se att man ibland följde med. Det är inte alltid intressant vem som slog första slaget, för andra är det tråkigt att se två slåss så att säga...

 

Mickys, jag förstår om du blir besviken ifall Wenger förlänger två år till, men du måste tyvärr inse två saker:

* Styrelsen och ägarna har inte hungern efter att vinna titlar utan prioriterar stabilitet i toppen utan ups and down.

* Bara för att DU (och massor med dig) anser något vara det bästa för Arsenal så innebär inte det att Wenger (och andra med honom) har samma åsikt. 

Kanske e en klen tröst, men exvis både jag, Stal och även B-G om jag minns rätt tycker Wenger borde sluta efter denna säsongen. Skillnaden är att vi anser det inte vara en lika stor katastrof om ha fortsätter två år till. Läser du vad som faltiskt stod i den nyheten så var förlängningen för att ge klubben gott om tid att finna den nya managern. Det kan ju exempelvis innebära att Simone är i diskussion men han kan komma först nästnästa sommar så Wenger avgår efter en extra säsong. I ett sådant fall är det ju bättre att ha Wenger en säsong till än att ta in en temporär manager ett enda år tycker i alla fall jag.

If it's too strong, then you're too weak!

Sral
Bild för Sral

Förstår vad du menar, Pelle, men i det här fallet kändes det som att bågra slogs och andra mest fick ta emot, ändå klagades det mer på det som tog emot slagen. 

Pelle
Bild för Pelle

Sral, det klagades kanske mest på de som tog emot för att de inte brukar skriva lågt lika ofta och därför förvånades?

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:

Sral, det klagades kanske mest på de som tog emot för att de inte brukar skriva lågt lika ofta och därför förvånades?

Oja, BG kan nog både ge och ta. Men håller med att jag böev förvånad av sral. Jag såg matchen på annan ort och kollade forumet efter så kanske att man läste med andra ögon då än under match.

Jämför man nu med hur Mickys skrev för några år sedan är det ren poesi men han klagar normalt bara på spel å spelare å jag förstår att nivån går åt fandes när han inte får göra det utan mothugg i varenda inlägg. Man behöver inte hugga på varenda negativt inlägg. När det blir  vinst så är det ju nästan tvärtom att vissa här vill provocera fram kommentaren av de som normalt är negativa bara för man nöjer sig med atg vi vann. Det om nått är sandlåda.

Sral
Bild för Sral

Men vad exakt gjorde jag? Kan någon ge exempel? Var det när jag bad Mickys att lugna ner sig, eller när jag hyllade Österman?

Alex Nilsson
Bild för Alex Nilsson

Det bästa hade varit att ni som avskyr Wenger, Arsenal o knappt ser matcherna av någon anledning startar en egen tråd på Facebook te x

så kan vi supportrar hålla till här, så blir stämningen kanske bättre också

 

Sral
Bild för Sral

Fattar inte riktigt varför det är olika ribbor på olika personer, vilket gör mig grymt irriterad. Likaså hur man kan ha så olika uppfattning av vad som är sandlåda. Om någon gnäller/är kritisk men någon annan inte håller med/ser det på precis samma sätt, och också skriver det, är det sandlåda? Eller om jag ironiserar över domaren, men får påhopp för det? Sjukt tröttsamt. För får man inte ens svara alls på det då?

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:

Sral, det klagades kanske mest på de som tog emot för att de inte brukar skriva lågt lika ofta och därför förvånades?

Oja, BG kan nog både ge och ta. Men håller med att jag böev förvånad av sral. Jag såg matchen på annan ort och kollade forumet efter så kanske att man läste med andra ögon då än under match.

Jämför man nu med hur Mickys skrev för några år sedan är det ren poesi men han klagar normalt bara på spel å spelare å jag förstår att nivån går åt fandes när han inte får göra det utan mothugg i varenda inlägg. Man behöver inte hugga på varenda negativt inlägg. När det blir  vinst så är det ju nästan tvärtom att vissa här vill provocera fram kommentaren av de som normalt är negativa bara för man nöjer sig med atg vi vann. Det om nått är sandlåda.

Jodå, både jag och B-G kan ge och ta, nämnde enbart Sral då han var aktiv i diskussionen just då, har inget intresse av att hänga ut alla som skriver i affekt, mer intressant att lägga krut på att försöka förändra...

Mickys har lärt sig att oftast, inte alltid, skriva på ett trevligare sätt om sin besvikelse.

Även jag läste efter match då jag misstänkte det skulle spåra ur efter deras 1-0. :(

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:

Fattar inte riktigt varför det är olika ribbor på olika personer, vilket gör mig grymt irriterad. Likaså hur man kan ha så olika uppfattning av vad som är sandlåda. Om någon gnäller/är kritisk men någon annan inte håller med/ser det på precis samma sätt, och också skriver det, är det sandlåda? Eller om jag ironiserar över domaren, men får påhopp för det? Sjukt tröttsamt. För får man inte ens svara alls på det då?

Jag kan ta detta med dig i PM framöver, då jag tyvärr inte har tid att läsa igenom alla sidor nu igen, om du vill? Enbart vänligt menat och inte som kritik då, jag själv hade som sagt nytta av att få hjälp med att se mitt eget.

If it's too strong, then you're too weak!

Sral
Bild för Sral

Gärna. Ingen anledning att ta det i en tråd.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Alex Nilsson wrote:

Det bästa hade varit att ni som avskyr Wenger, Arsenal o knappt ser matcherna av någon anledning startar en egen tråd på Facebook te x

så kan vi supportrar hålla till här, så blir stämningen kanske bättre också

 

Ja , kan vi knte bygga en mur oxå? Eller bara ge tillgång till forumet för medlemmar med viss bakgrund osv....

Pelle
Bild för Pelle
Alex Nilsson wrote:

Det bästa hade varit att ni som avskyr Wenger, Arsenal o knappt ser matcherna av någon anledning startar en egen tråd på Facebook te x

så kan vi supportrar hålla till här, så blir stämningen kanske bättre också

 

Suck, vi är alla supportrar även om vi har olika åsikter.

Det är just kommentarer som denna som skapar den trista stämningen...

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Sral wrote:

Fattar inte riktigt varför det är olika ribbor på olika personer, vilket gör mig grymt irriterad. Likaså hur man kan ha så olika uppfattning av vad som är sandlåda. Om någon gnäller/är kritisk men någon annan inte håller med/ser det på precis samma sätt, och också skriver det, är det sandlåda? Eller om jag ironiserar över domaren, men får påhopp för det? Sjukt tröttsamt. För får man inte ens svara alls på det då?

Jag får erkänna jag drog dig lite över samma kant här som en annan retsticka här.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Alex Nilsson wrote:

Det bästa hade varit att ni som avskyr Wenger, Arsenal o knappt ser matcherna av någon anledning startar en egen tråd på Facebook te x

så kan vi supportrar hålla till här, så blir stämningen kanske bättre också

 

Suck, vi är alla supportrar även om vi har olika åsikter.

Det är just kommentarer som denna som skapar den trista stämningen...

+1

Sral
Bild för Sral
Jimmy Roslund wrote:
Sral wrote:

Fattar inte riktigt varför det är olika ribbor på olika personer, vilket gör mig grymt irriterad. Likaså hur man kan ha så olika uppfattning av vad som är sandlåda. Om någon gnäller/är kritisk men någon annan inte håller med/ser det på precis samma sätt, och också skriver det, är det sandlåda? Eller om jag ironiserar över domaren, men får påhopp för det? Sjukt tröttsamt. För får man inte ens svara alls på det då?

Jag får erkänna jag drog dig lite över samma kant här som en annan retsticka här.

Vilket också är ett problem här som bidrar till den där stämningen. 

Sral
Bild för Sral

Jag skiter i matchtrådar nu. Ska ta mig en funderare om jag ska göra likadant med forumet också. Less på det här. Så kanske glädjer någon nu i alla fall. ;-P

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:

Jag skiter i matchtrådar nu. Ska ta mig en funderare om jag ska göra likadant med forumet också. Less på det här. Så kanske glädjer någon nu i alla fall. ;-P

Pytts, ingen självömkan nu, vi har tagit detta i PM.

Klart vi alla skall kunna samsas här trots meningsskiljaktigheter...

 

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor