Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Arsenal - Bayern Munchen 7/3-17

255 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
gunbod wrote:
Pelle wrote:

Jimmy, tack, jag raderade mitt inlägg...

Pelle, gamle man, ;-) du vet att man inte ska kasta sten i glashus, jag hann läsa det..

Jag har iaf vett att inse när jag går över gränsen och vidtar åtgärder...

If it's too strong, then you're too weak!

Byarum
Bild för Byarum

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Bosse

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:

Mickyes det blir inga långa matchtrådar utan dig ! Kom tillbaaaaaaaaaaaka :D

Nu har jag ju knappt någon vapendragare här inne, BG och Pelle kommer ju äta mig levande.

Tur att Sral är på min sida nu ;) BFF Lars

Vafan! Jag gillade mer mystiken att vara Sral. ;-)

Själv lär jag hålla mig borta från matchtrådar så mycket jag kan. Få saker som är så deprimerande här som att läsa dem. Och jag tror alla som är aktiva och skriver här tycker att Wenger bör sluta nu.

Nu har jag knutit vänskapsband med Sral och BG över fejan, undra när Pelle kommer och knackar på min dörr med en förfrågan haha. 

Skumt att diskutera med människor i flera år men inte ha en aning om hur ni fuckers ser ut ;)

Haha, det lär aldrig hända att du får en vänförfrågan från mig på fejan... Jag är nämligen inte med där. :D

 

Jag la ut en bild på mig och min fru på Hyllmans blogg samma kväll som vi gifte oss, tydligen ansåg Discuss inte det ok utan raderade inlägget, annars hade jag kunnat länka till bilden.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Missade första 25 men kändes bra det jag såg, men att jämföra det med Unitedmatchen känns som en överdrift?

If it's too strong, then you're too weak!

Niklas G
Bild för Niklas G
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Håller med, äntligen lite fart och fina passningskombinationer. Enda tråkiga hittills (bortsett från att vi inte har gjort fler mål) är att konstatera att Bellerins utvecklingskurva verkligen har vikt nedåt...

Byarum
Bild för Byarum
Pelle wrote:
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Missade första 25 men kändes bra det jag såg, men att jämföra det med Unitedmatchen känns som en överdrift?

Kanske litet för euroforisk, men jag sa inte att de var lika bra som då, men åt det hållet. Den matchen så rullade ju också bollen vår väg,,,,

Bosse

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Missade första 25 men kändes bra det jag såg, men att jämföra det med Unitedmatchen känns som en överdrift?

Får ju dock tänka på vilka man möter också. United busätande brats eller Bayerns tyska genmanipulerade lagmaskin :D

Jag tycker vi spelar med VILJA och kämparglöd idag. Vad det än slutar så är detta den bästa inställningen vi haft i en math på månader. 

I år smäller det !

Mackan
Bild för Mackan

Bästa första halvleken på vansinnigt länge i alla fall. Kul att se och hoppas de orkar hålla uppe spelet!

Twitter: @mackan_carlsson

 

Byarum
Bild för Byarum
Niklas G wrote:
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Håller med, äntligen lite fart och fina passningskombinationer. Enda tråkiga hittills är att konstatera att Bellerins utvecklingskurva verkligen har vikt nedåt...

Håller med. Han var bättre förra året och året dessförinnan. 

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja en riktigt bra första halvlek. Skönt att se att det trots allt finns så mycket i detta lag. Det behövs bara en tränare som kan få ut det över en hel säsong och få in självförtroende och energi i den här gruppen.

Dock finns det en risk för att Bayern kopplar på lite i andra halvlek. De har sett riktigt bleka ut under större delen av första halvlek. Lite Arsenal-mässigt ofokuserade. Dock förståligt med tanke på resultatet från första matchen såklart.

 

Be excited!

Jajo67
Bild för Jajo67

Ganska bra halvlek vi spelar snabbare & rakare men lite för slarvigt.

Hjälper inte till att Bellerin sprider & att Giroud mest är i vägen. In med Perez och lite mer skärpa så kanske vi kan få nerv nu när Bayern inte riktigt är påkopplade.

Byarum
Bild för Byarum

Det finns en desperation i laget som jag gillar. Inga hängande huvuden (mer än Giroud) och de kommer alltid tillbaka så fort de förlorat bollen,,,

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S

Varför spelar Giroud? Han riktigt osar usel form. Xhaka är lika dålig som vanligt. Annars rätt bra insatser. Ox tycker jag varit riktigt bra.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Österman wrote:
Pelle wrote:
Byarum wrote:

Det bästa jag sett av Arsenal sen hemmamatchen mot United förra året! 

Missade första 25 men kändes bra det jag såg, men att jämföra det med Unitedmatchen känns som en överdrift?

Får ju dock tänka på vilka man möter också. United busätande brats eller Bayerns tyska genmanipulerade lagmaskin :D

Jag tycker vi spelar med VILJA och kämparglöd idag. Vad det än slutar så är detta den bästa inställningen vi haft i en math på månader. 

Ja, för inte kan det inverka att Bayern i princip enbart behöver ställa ut skorna på plan för att gå vidare? ;)

 

Oavsett så ser det faktiskt bra ut, b-sta på länge o oavsett Wengers vara eller ej så är det skönt att känna lite optimism och spelglädje. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Klåpare till domare.

RoPa87
Bild för RoPa87

The arsenal way.....

Woodie
Bild för Woodie

Domaren, ditt jävla såll

Mackan
Bild för Mackan

Fy fan vilken jävla skitnacke till domare... Straff och varning visst, men va fan...

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Aja, de kvittar. Med såna värdelösa passningar som levererats denna halvlek är det nästan pinsamt dåligt.

Glenn
Bild för Glenn

bedrövligt att en så kass domare ska få döma på den här nivån. Hur kan man ge gult först och sen plötsligt ett rött? Påpekade assisterande att han var fri? Såg domaren inte det? Hur kan han då blåsa straff? Har inte domarna gått ifrån att ge rött och straff vid sådana situationer?

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Nu är uppförsbacken större än K2. Nu blir det isdans på Eurosport. 

Supporter sedan 1983! 

Niklas G
Bild för Niklas G

Tråkigt, eller rättare sagt skamligt att domarna kan vara så usla på den här nivån...

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hur kan han få rött direkt ? Tycker knappt det är straff ens. I en CL kvartsfinal........

I år smäller det !

gunbod
Bild för gunbod

Rutinerat Kos..gick ju bra förra matchen mot dem när du utgick i början på andra halvlek. :-(

McAn
Bild för McAn

Horribelt. Usch så tråkigt.

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Österman wrote:

Hur kan han få rött direkt ? Tycker knappt det är straff ens. I en CL kvartsfinal........

Ja det va rätt billig kan jag tycka.

Be excited!

Niklas G
Bild för Niklas G

Vilket land kommer domaren ifrån?

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson
Niklas G wrote:

Vilket land kommer domaren ifrån?

grek är han, o de är två saker dom inte ska syssla med de är cl matcher och ekonomi...

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Arsenal rött kort 6.00. Cashing :D

I år smäller det !

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson
Jonas S wrote:
Jimmy Österman wrote:

Hur kan han få rött direkt ? Tycker knappt det är straff ens. I en CL kvartsfinal........

Ja det va rätt billig kan jag tycka.

håller med vi hade aldrig fått en sån straff med oss.

Sidor